Tur, kur ienāk Raivis, šķiet, ka iespīd saule, jo tā vien gribas pasmaidīt – tāds pozitīvā lādiņa nesējs ar MILZU pieredzi un joprojām ar nupat absolvējuša studenta darba sparu ir mūsu ilggadējais darbinieks, klientu attiecību vadītājs Raivis Bīskaps.
..
Kā Tu raksturotu sava darba galveno mērķi?
Strādājot par klientu attiecību vadītāju, mans uzdevums ir tikties ar potenciālajiem klientiem, izzināt viņu vajadzības, meklēt un piedāvāt risinājumus, kas viņiem var palīdzēt. Darboties ar klientu posmā, kad viņš iepazīstas ar mūsu piedāvātajiem pakalpojumiem, redz tajos risinājumu savām problēmām.
..
Tā ir lieliska sajūta, redzēt, kā klients, kurš visu laiku mocījies ar manuālu darbību, uzzina, ka var arī savādāk.
Tas sagādā prieku un gandarījumu, ja kādam var palīdzēt. Pildu “Laimes Lāča” funkcijas.
..
Kāpēc Tev patīk strādāt Visma?
Visma Enterprise un uzņēmumos, no kuriem tā veidojusies, strādāju jau no pagājušā gadsimta. Jautāsiet – kā tev vēl nav apnicis ? Atbilde: man paveicies ar to, ka uzņēmums, kurā es strādāju, ir ļoti mainīgs. Katru gadu ir pārmaiņas, lai uzlabotu efektivitāti, pielāgotos jauniem tirgus nosacījumiem. Domāju, ka tas ir viens no nosacījumiem, kas ļāvis šim uzņēmumam veiksmīgi darboties visus šos gadus un piesaistīt vairākus ilggadējus darbiniekus.
..
Arī amatus man ir nācies manīt gan vertikāli, gan horizontāli: Projektu vadītājs > Risinājuma centra vadītājs > Ekspertu grupas vadītājs > un nu jau vairāk nekā mēnesi – Klientu attiecību vadītājs. Jauns izaicinājums, kurā apgūt ko jaunu.
Arī amatus man ir nācies manīt gan vertikāli, gan horizontāli: Projektu vadītājs > Risinājuma centra vadītājs > Ekspertu grupas vadītājs > un nu jau vairāk nekā mēnesi – Klientu attiecību vadītājs. Jauns izaicinājums, kurā apgūt ko jaunu.
..
Darbs ir ļoti dinamisks, nākas sadarboties ar dažādu nozaru uzņēmumiem: vienā brīdī runāju ar kokzāģētavu par dēļu zāģēšanu, bet nākamais zvans ir jau par medikamentu uzskaiti slimnīcā. Strādājot citur man nebūtu iespējas iepazīties ar tik daudz dažādām kompānijām, viņu saimnieciskajiem procesiem, darbības veidu, pārrunāt ar klientu viņu procesus, saprast galvenos izaicinājumus un palīdzēt tos piepildīt.
..
Man ir iespēja darīt darbu, kas man pašam tiešām patīk.
Man ir iespēja darīt darbu, kas man pašam tiešām patīk.
Turos pie viedokļa – ja tev darbs nepatīk, tad to nevajag darīt ne par kādu naudu.
Mēs darbā pavadām pārāk lielu daļu savas dzīves, lai izniekotu to lietās, kas nesniedz gandarījumu. Nekāda nauda to neatsver.
..
Ar ko tu nodarbojies no darba brīvajā laikā?
No iepriekš rakstītā jau, iespējams, noprotat, ka mans lielākais vaļasprieks ir darbs. Tikai nejauciet to ar darbaholismu, no tā es jau labu laiku esmu imūns.
Esmu panācis to, ka aizverot ofisa durvis, galvā nostrādā slēdzis un domas tiek pārslēgtas uz ģimeni, atpūtu, dārzu un tamlīdzīgi.
..
Tā kā mans darbs ir vairāk pa ofisu un daudz jādomā, tad ārpus Visma cenšos pievērsties fiziskam darbam – pārsvarā dodos uz laukiem, lai kaut ko raktu, stādītu, būvētu, dažkārt arī nojauktu. Tas dod līdzsvaru un varu uzkrāt spēkus tiem izaicinājumiem, kas gaida Rīgā.
Tā kā mans darbs ir vairāk pa ofisu un daudz jādomā, tad ārpus Visma cenšos pievērsties fiziskam darbam – pārsvarā dodos uz laukiem, lai kaut ko raktu, stādītu, būvētu, dažkārt arī nojauktu. Tas dod līdzsvaru un varu uzkrāt spēkus tiem izaicinājumiem, kas gaida Rīgā.
..
Tavs dzīves moto ir?
Gan darbos, gan nedarbos man ļoti nepatīk darīt lietas, kurām neredzu jēgu. Bieži, sākot darbu pie klienta projekta, saskaramies ar situāciju, kad klients dara kādu darbu, piemēram, gatavo noteiktu atskati, bet, kad jautājam: “Kāpēc ?”, tad atbilde ir “Tā visu laiku ir darīts”. Beigās izrādās, ka nevienam atskaite nemaz nav vajadzīga, bet darbinieks centīgi veicis savus uzdevumus. Rezultātā: bezjēdzīgi tērēts laiks un resursi uz lietām, kuras nevienam nav vajadzīgas.
..
Visam, ko daru, svarīgi saprast darāmā būtību un mērķi, kam tas ir nepieciešams.
Tad ir gan vieglāk izpildīt uzdevumu, gan lielāks gandarījums par izdarīto.
..
..