Doties uz galveno

“Selectum Home” pieredzes stāsts: tehnoloģijas uzlabo nekustamo īpašumu apsaimniekošanas procesu

Visma Horizon un Bill.me integrācija ļāvusi klientiem automatizēt un vienkāršot dažādus procesus nekustamo īpašumu pārvaldē. Šī pakalpojuma izmantošanas pieredzē dalās SIA “Selectum Home”.

AUTORS: Valērijs Sičovs

Bill.me pārdošanas vadītājs

SIA “Selectum Home” nodarbojas ar nekustamo īpašumu pārvaldīšanu un apsaimniekošanu nedaudz vairāk nekā divus gadus, taču jau var lepoties ar 60 objektiem savā pārvaldē. Viens no straujas izaugsmes faktoriem meklējams sadarbībā ar Visma un Bill.me, atklāj uzņēmuma vadītāji Valters Balakleitis un Deniss Sokolovs. Vienots rīks namu apsaimniekotājiem palīdzējis atslogot personālu un koncentrēties uz labāka klientu servisa nodrošināšanu.

Savienot divas pasaules

Visma un Bill.me sadarbība tika sākta 2018. gadā, kad resursu vadības un grāmatvedības sistēmā Horizon esošais modulis nekustāmo īpašumu pārvaldībai, tika papildināts ar Latvijā izstrādāto finanšu vadības rīku Bill.me, kas automatizēja un vienkāršoja dažādus procesus Horizon lietotāju darbā ar klientiem. Piemēram:

  • elektronisko rēķinu piegādi;
  • maksājumu pieņemšanu no klientiem;
  • skaitītāju rādījumu savākšanu no klientiem.

Kopīgiem spēkiem Horizon un Bill.me izveidojuši vienotu ekosistēmu nekustamo īpašumu pārvaldniekiem un to klientiem. Līdz ar to, Horizon lietotājiem sniedzot dažādus ieguvumus. Piemēram, piekļuvi Bill.me tiešsaistes vietnei maksājumu veikšanai, datu noziņošanai un saziņai ar pakalpojuma sniedzēju. Tas viss pieejams klienta personīgajā profilā. 

“Mēs esam radījuši tiešām labu risinājumu. Mums ir veiksmīgi izdevies savienot divas pasaules. Viena ir grāmatvedība, otrā ir pats nekustamā īpašuma apsaimniekošanas process. Mūsu sistēmā šie procesi ir ideāli savienoti savā starpā,” stāsta Artūrs Ernštreits, Visma Enterprise produktu vadības direktors.

Savukārt Bill.me pārdošanas vadītājs Valērijs Sičovs piebilst, ka no paša sākuma viņa uzņēmuma mērķis bija vienā sistēmā apvienot pakalpojumu sniedzēja un patērētāja vajadzības. “Mūsu rīks ne tikai nodrošina efektīvāku rēķinu pārvaldību uzņēmumiem, bet arī aizstāj tiem nepieciešamību ieguldīt līdzekļus pašu klientu pašapkalpošanās portālu izstrādei un uzturēšanai.”

Cilvēkresursu augstās izmaksas

“Selectum Home” bija vieni no pirmajiem apsaimniekošanas uzņēmumiem, kas nosliecās par labu šim risinājumam. Tajā viņi saskatījuši iespēju atslogot personālu ar automātisko datu savākšanas palīdzību. Piemēram, uzņēmuma klienti paši var reģistrēt skaitītāju rādījumus Bill.me vietnē. Tālāk tie automātiski tiek eksportēti Horizon un izmantoti rēķina sagatavošanai. Viens grāmatveža klikšķis – simtiem gatavu rēķinu.

“Pagājušā mēneša dati liecina, ka 74% mūsu klientu skaitītāju datus noziņoja Bill.me vietnē,” stāsta SIA “Selectum Home” pārstāvis Deniss Sokolovs. “Mums tas ir milzīgs resursu ietaupījums. Ja cilvēki iesniedz datus papīra lapās vai raksta e-pastus, mūsu speciālistam šie dati ir jāapstrādā, tostarp jāapstrādā bez kļūdām. Bet cilvēkresursi maksā naudu.”

Ir skaidrs, ka katram uzņēmumam svarīga ir arī norēķinu un naudas aprites stabilitāte. Horizon un Bill.me vienotas sistēmas lietotājam ir pieejama reālā laika informācija par piestādītajiem, atvērtajiem un apmaksātajiem rēķiniem, kas ļauj labāk prognozēt naudas līdzekļu apgrozījumu. Raitākai naudas apritei kalpo arī automātiskā rēķinu apmaksas funkcija, ko šobrīd jau izmanto 56% Bill.me lietotāju. Tas nozīmē, ka rēķins tiek apmaksāts uzreiz, tiklīdz tas ir piegādāts platformā.

Uzmanības fokusā — klients

Jebkurā uzņēmējdarbībā panākumu atslēga glabājas klienta rokās. Jāatceras, ka aiz katra cipara stāv cilvēks. Deniss Sokolovs, viens no Selectum Home vadītājiem, atzinīgi vērtē Visma un Bill.me atvērtību partneru vajadzībām. “Mēs esam strauji augošs uzņēmums un esam priecīgi, kad partneri aug kopā ar mums. Sadarbības gaitā Horizon un Bill.me bija ļoti atvērti un pretimnākoši attiecībā uz mūsu vajadzībām. Piemēram, pirms gada mums parādījās nepieciešamība pēc aptauju sadaļas izveides. Atsaucoties uz mūsu priekšlikumu, šī funkcija komunikācijas modulim tika pievienota.”

Runājot par uzņēmuma straujās attīstības iemesliem, “Selectum Home” vadītāji akcentē spēju pielāgoties klientu prasību apmierināšanai un nemitīgo servisa līmeņa paaugstināšanu. Tieši šeit parādās pareizi izvēlētā partnera nozīme, kurš atvieglo ikdienas procesus, atbrīvojot laiku un resursus kvalitatīvai darbu izpildei. Tikai tad var iegūt patiesi labu rezultātu – gan apmierinātu klientu, gan sakārtotu uzņēmumu, lai tas varētu augt un attīstīties.

“Kvalitāte ir vienīgā lieta, kuru tagad iespējams pārdot,” pārliecināts Valters Balakleitis, “Selectum Home” līdzīpašnieks. “Mums nav mārketinga nodaļas, klienti atrod mūs paši. Kāpēc? Jo labākais mārketings ir godīgi padarīts darbs. Tagad mūsu primārais uzdevums ir noturēt sasniegto kvalitāti. Dažu procesu deleģēšana praksē pārbaudītiem un uzticamiem partneriem kalpo šim nolūkam.” 

Mūsdienīga namu apsaimniekošana

“Selectum Home” īpašnieki savu moto – “Mūsdienīga namu apsaimniekošana” – skaidro kā atšķirību starp viņu un citu uzņēmumu pieeju klientu servisam. Daudzi namu apsaimniekotāji ir orientēti tikai uz dzīvojamā fonda funkcionēšanas uzturēšanu, kamēr “Selectum Home” klientiem pastāvīgi piedāvā inovācijas un risinājumus, kas spēj padarīt viņu dzīvi ievērojami labāku.

“Mums visiem ir dzīvošanas pieredze vecajās mājās. Vai jums tur kāds piedāvāja inovācijas? Nē taču! Bet mēs zinām, kādus risinājumus var ieteikt cilvēkiem. Un uzskatām par savu pienākumu popularizēt instrumentus, kurus klienti var izmantot kvalitatīvi augstākā dzīves līmeņa sasniegšanai. Tai skaitā arī šis Bill.me risinājums,” skaidro Valters Balakleitis.

Visma un Bill.me izveidotā sadarbības modeļa ietvaros pienesums nāk no abām pusēm: Visma rūpējas, lai uzņēmumam klātos viegli grāmatvedībā, bet Bill.me vairāk domā par paša uzņēmuma klientu ērtībām. Un nu jau tie jau ir pieraduši daudzus ikdienas jautājumus atrisināt savā viedtālrunī. Tāpēc piedāvātajā risinājumā ir iekļauta mobila lietotne ar pilnu Bill.me vietnes funkcionalitāti. To atzinīgi vērtē arī Valters Balakleitis, nu jau arī kā platformas lietotājs – Valters pats dzīvo namā, kur ir pieejamas šī risinājuma priekšrocības.

“Nekustamais īpašums bieži vien ir dārgākais, kas cilvēkam pieder. Un visu, kas ir ar īpašumu saistīts, mēs uztveram ļoti uzmanīgi. Viena lieta, kad paziņojumi nāk uz e-pastu. Un pavisam cita, kad tu zini, ka Bill.me personīgais profils ir tavā kabatā. Lai cik vienkāršs būtu paziņojums (nebūs ūdens, salūzuši vārti utt.), klienti uztver šo informāciju citādi – sev tuvāk.”

Pareizi izvēlēts, moderns digitālais rēķinu piegādes un pārvaldīšanas risinājums, ko var viegli un bez papildus izmaksām savietot ar grāmatvedības sistēmu, var sniegt izšķirošu konkurences priekšrocību – apmierinātus, lojālus klientus un sakārtotu uzņēmumu ar ērti kontrolējamu naudas plūsmu, lai tas varētu augt un attīstīties.

Vēlies uzzināt vairāk par Horizon integrāciju ar Bill.me?

Lasīt vairāk