Datu pārbaude un ievade pāris sekunžu laikā

employee-office.png
Ietaupīti resursi

Dati tiek atjaunoti vai ievadīti klienta kartiņā ar vienu taustiņa klikšķi, tādējādi darbinieki savu laiku var veltīt nozīmīgākiem uzdevumiem.

employee-office.png
Novērsti zaudējumu riski

Aktuālā UR informācija par klienta maksātnespēju, PVN statusa vai citu datu maiņu un AML brīdinājumi par sankcijām (NILLTFN likums) ļauj savlaicīgi reaģēt uz pārmaiņām.

employee-office.png
Precīzi dati

Automātiska datu ievade un pārbaude nodrošina precīzus datus klienta kartītēs un novērš kļūdas, kas neizbēgami rodas manuālas datu ievades procesā.

 
 

SIA MILZU atsauksme par VISMA Horizon - resursu vadības sistēmu

"Ļoti ērta funkcionalitāte!
Atverot jaunu klienta kartīti, jāievada tikai reģistrācijas kods un jānospiež poga "F" - pamatdati tiek aizpildīti automātiski.
Īpaši novērtējam un izmantojam monitoringa iespējas. Ja izvēlēto uzņēmumu datos vai statusā ir izmaiņas (piemēram, izslēgšana no kāda reģistra vai procesa uzsākšana), uz mūsu e-pastu par to atnāk ziņa." 

 

Aprēķiniet laika ietaupījumu

Norādiet savu Horizon klientu kartīšu skaitu un uzziniet, cik daudz laika iespējams ietaupīt, integrējot Horizon ar firmas.lv

 
 
 
 

 

Uzziniet vairāk, piesakoties
individuālai prezentācijai!