Klientu un rēķinu integrācija

Automatizētai datu apmaiņai starp VISMA Horizon un citām biznesa sistēmām

Automātiski un sinhroni procesi jūsu biznesa attīstībai


Finanšu un laika
ietaupījums

Darbiniekiem vairs nav jānodarbojas ar manuālu datu ievadi - iespējams ietaupīt personāla izmaksas un manuālai datu ievadei veltīto laiku darbinieki var izmantot vērtīgākiem darbiem.


Kļūdu samazinājums

Automatizējot datu ievadi starp sistēmām, pazūd cilvēcisko kļūdu iespējamība.


Iespējas e-pakalpojumiem

Sinhronā datu apstrāde paver iespējas nodrošināt tiešsaistes pakalpojumus un datus saviem klientiem.


Aktuāli dati

Visās informācijas sistēmās atrodas aktuāli un vienoti dati.


SIA Kurzemes gaļsaimnieks atsauksme par VISMA Horizon - Klientu un rēķinu integrāciju

"Pirms svaru sistēmas integrācijas ar Horizon ar pavadzīmju izrakstīšanu ikdienā nodarbojās 9 cilvēki. Tagad tam nepieciešams uz pusi mazāks resursu skaits, jo jāveic vairs tikai automātiski ģenerēto dokumentu kontroles funkcijas. Arī kļūdu ir mazāk."

Intars Lange
Pārdošanas vadītājs
SIA Kurzemes gaļsaimnieks

Kurzemes gaļsaimnieks pieredzes stāsts >>

Vēlaties, lai dodamies ciemos pastāstīt vairāk par integrācijas iespējām jūsu uzņēmumā? 

Cik ātri atmaksājas integrācija?

Integrācija atmaksājas vidēji 6-12 mēnešos.

Jūsu ērtībai piedāvājam integrācijas risinājumus arī abonēšanas veidā - mūsu pieredze rāda, ka šādā veidā izmaksas var būt pat tikai 100 eur/mēnesī.

Uzziniet vairāk, piesakoties individuālai prezentācijai!