
Klientu un rēķinu integrācija
Darbiniekiem vairs nav jānodarbojas ar manuālu datu ievadi - iespējams ietaupīt personāla izmaksas un manuālai datu ievadei veltīto laiku darbinieki var izmantot vērtīgākiem darbiem.
Automatizējot datu ievadi starp sistēmām, pazūd cilvēcisko kļūdu iespējamība.
Sinhronā datu apstrāde paver iespējas nodrošināt tiešsaistes pakalpojumus un datus saviem klientiem.
Visās informācijas sistēmās atrodas aktuāli un vienoti dati.
"Pirms svaru sistēmas integrācijas ar Horizon ar pavadzīmju izrakstīšanu ikdienā nodarbojās 9 cilvēki. Tagad tam nepieciešams uz pusi mazāks resursu skaits, jo jāveic vairs tikai automātiski ģenerēto dokumentu kontroles funkcijas. Arī kļūdu ir mazāk." Intars Lange |
Integrācija atmaksājas vidēji 6-12 mēnešos.
Jūsu ērtībai piedāvājam integrācijas risinājumus arī abonēšanas veidā - mūsu pieredze rāda, ka šādā veidā izmaksas var būt pat tikai 100 eur/mēnesī.